Flores (East Nusa Tenggara)
[Seznam štítků] [Celá galerie]
z cesty do Indonesie Superb survivors Labuan Bajo Sano Ngoang Indonesie - Kulturní Ruteng Cancar - spider web rice fields Indonézská fauna Trans Flores Highway Indonézská Flora Indonézské dobroty Jak se staví loď Mangrovníky Aimere (underwater) Manu Lalu Gunung Inierie Traditional Village Bena Ende Kelimutu Gunung Iya Indonesia Traffic Komodo National Park Komodo NP (underwater) Manta Obrovská
z cesty do Indonesie Superb survivors Labuan Bajo Sano Ngoang Indonesie - Kulturní Ruteng Cancar - spider web rice fields Indonézská fauna Trans Flores Highway Indonézská Flora Indonézské dobroty Jak se staví loď Mangrovníky Aimere (underwater) Manu Lalu Gunung Inierie Traditional Village Bena Ende Kelimutu Gunung Iya Indonesia Traffic Komodo National Park Komodo NP (underwater) Manta Obrovská
Indonesia Traffic
Několik fotek z města Ende. Pokud chce evropan vidět nějakou bizarnost, stačí prostě vyjít před hotel na ulici a do tří minut jich kolem projede několik. Nicméně nutno říct, že takové pecky jako v Nepálu jsme tady neviděli. Na Floresu je taky všechno takový "mini" nejen, že lidé jsou titěrného vzrůstu (zejména na venkově), koně jsou menší než poníci, ale i hromadná doprava nedosahuje rozměrů jaké by člověk čekal. Autobusy tady nejsou a když tak vyjímečně krátké. Jinak mezi městy jezdí dodávky pro cca 16lidí. Má to výhodu, že jezdí každou chvíli. Další zajímavou věcí jsou Bemos. Jsou to minidodávky, které křižují město po hlavních tazích a za 2-5k Rs se člověk sveze kam chce. Vejde se do nich jen 6 evropanů a 10 Floresanů, ale díky tomu jezdí pořád.
Name | ||
---|---|---|
Bemoměstská hromadná doprava, kdo nemá auto řádně vytuněné, do ulic prostě nesmíEnde Indonesia Traffic |
|
|
Auto má jen horních desetdopravním prstředkem obyčejného člověka je motorka. Auta si tu může dovolit jen málokdo.Ende Indonesia Traffic |
|
|
Autobusnenechte se zmást, to není náklaďák na náklad, ale tam vzadu pod střechou jsou dřevěné lavice a místo pro sezení pro relativně velký počet lidí.Ende Indonesia Traffic |
|
|
Bemozajímavé taky je, že se nastupuje bokem a zadní část auta není otvírací (bez jakýchkoli dveří)Ende Indonesia Traffic |
|
|
DělníciEnde Indonesia Traffic |
|
|
BemoEnde Indonesia Traffic |
|
|
Bamboo transportEnde Indonesia Traffic |
|
|
BemoEnde Indonesia Traffic |
|
|
Garuda indonesias těma jsme letěli, je to jediný dopravce, který nemá ban (není na evropském černém listu) a smí tedy létat do evropy. Stroj, kterým jsme letěli PK-GAD byl vyroben v roce 2014, takže rozhodně žádnej starej vrak.Ende Indonesia Traffic |
|
|
Embraer Erj-195ve službách místní společnosti Kalstar. Indonesie je plná malých lokálních dopravců a Kalstar je jeden z těch co jsme zaregistrovali. Stejně jako Trans Nusa, Lion Air, Air Wings tak i Kalstar patří na evropský black list aerolinek se zákazem provozu v evropském vzdušném prostoru. Konkrétně tato aerolinka disponuje 12ti letadly na 95ti destinacích a je aktivní 15 let. Na webu není dohledatelná žádná nehoda nebo incident.Ende Indonesia Traffic |
|
|
Banánovníky podél tfhIndonézská Flora Trans Flores Highway Indonesia Traffic |
|
|
Trans Flores Highway Indonesia Traffic |
|
|
Trans Flores Highway Indonesia Traffic |
|
|
Do práce na korběIndonesia Traffic |
|